ანგარიშები

ISFED-ის რეკომენდაციები სოციალური მედიის პლატფორმებზე პოლიტიკური რეკლამების გავრცელების შესახებ

ISFED-ის რეკომენდაციები სოციალური მედიის პლატფორმებზე პოლიტიკური რეკლამების გავრცელების შესახებ

სოციალური მედიის მონიტორინგის პროგრამის ფარგლებში, “სამართლიანი არჩევნები” უკვე მეორე წელია აკვირდება Facebook-ისა და Instagram-ის პლატფორმებზე პოლიტიკური რეკლამების განთავსების საკითხს, მათ შორის ამ რეკლამების შესაბამისობას საქართველოს კ ...

უფლებამოსილების ვადის გასვლა, როგორც სკოლის დირექტორთა დასჯის მექანიზმი

უფლებამოსილების ვადის გასვლა, როგორც სკოლის დირექტორთა დასჯის მექანიზმი

ზოგადსაგანმანათლებლო და სკოლამდელი დაწესებულებების პოლიტიზება საქართველოში საარჩევნო პროცესის ერთ-ერთი მთავარი გამოწვევაა. „სამართლიანი არჩევნების“ დაკვირვებით, ხშირად ხდება საჯარო სკოლების დირექტორებისა და მასწავლებლების საარჩევნო კამპან ...

2021 წლის ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნების არაოფიციალური წინასაარჩევნო პერიოდის მონიტორინგის ანგარიში

2021 წლის ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნების არაოფიციალური წინასაარჩევნო პერიოდის მონიტორინგის ანგარიში

სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოება (შემდგომში „სამართლიანი არჩევნები“) 2021 წლის 2 ოქტომბრის ადგილობრივი თვითმმართველობის ორგანოთა არჩევნების წინასაარჩევნო პერიოდის მონიტორინგს 1 ივნისიდან ახორციელებს. მონიტორ ...

პოლიტიკური პარტიების საარჩევნო კამპანია Facebook-ზე

პოლიტიკური პარტიების საარჩევნო კამპანია Facebook-ზე

ანგარიში მოიცავს საქართველოში 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნებამდე და კენჭისყრის დღის, 1 სექტემბრიდან 31 ოქტომბრის ჩათვლით, პერიოდში ფეისბუქზე პოლიტიკური პარტიების ოფიციალური გვერდების აქტივობისა და კამპანიის რაოდენობრივ და თვისებრივ ანალიზს. კერძოდ, ...

2021 წლის ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნების წინა პერიოდის გარემოს შეფასება

2021 წლის ადგილობრივი თვითმმართველობის არჩევნების წინა პერიოდის გარემოს შეფასება

დოკუმენტი მოიცავს წინასაარჩევნო კამპანიის ოფიციალურად დაწყებამდე ქვეყანაში არსებული პოლიტიკური და სამართლებრივი გარემოს, მათ შორის, საარჩევნო კანონმდებლობის მიმდინარე რეფორმის, პოლიტიკური პარტიების საქმიანობის, აგრეთვე, მედიასა და სახელმწიფო უწყებებშ ...

პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების პერიოდში

პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების პერიოდში

ანგარიში მიმოიხილავს ღირებულებით საკითხებზე პროპაგანდისტული ნარატივების გამავრცელებელი ფეისბუქ გვერდების შესწავლის საფუძველზე გამოვლენილ აქტივობას და მოიცავს, როგორც რაოდენობრივ, ისე თვისებრივ მიგნებებს. ანგარიში ასევე მიმოიხილავს გვერდების კოორდინაც ...

საარჩევნო კამპანია სოციალურ მედიაში

საარჩევნო კამპანია სოციალურ მედიაში

ანგარიში მოიცავს საქართველოში სოციალური მედიის სივრცეში 2020 წლის 1 სექტემბრიდან 21 ნოემბრის ჩათვლით პერიოდში მიმდინარე ძირითადი ტენდენციების ანალიზს. კერძოდ, აღწერილია არჩევნებში რეგისტრირებული პოლიტიკური პარტიებისა და კანდიდატების ოფიციალური გვერდე ...

2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების საბოლოო ანგარიში

2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების საბოლოო ანგარიში

ანგარიში წარმოადგენს 2020 წლის 31 ოქტომბრის საქართველოს საპარლამენტო არჩევნებზე, სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოების (შემდგში - „სამართლიანი არჩევნები“) სადამკვირვებლო მისიის მონიტორინგის შედეგებს. „ ...