2020 საპარლამენტო

დისკრედიტაციული კამპანიის ტენდენციები 2018-2021  არჩევნები ფეისბუქზე

დისკრედიტაციული კამპანიის ტენდენციები 2018-2021 არჩევნები ფეისბუქზე

სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოება 2018 წლიდან სოციალურ მედიაში მიმდინარე კამპანიებს არჩევნების კონტექსტში აკვირდება. წინამდებარე ანგარიშში შედარებულია უკანასკნელი სამი საერთო ეროვნული არჩევნების - 2018 წლის საპრეზიდენტო, ...

2020-2021 წლის არჩევნებზე სოციალურ მედიაში მიმდინარე კამპანია ქვემო ქართლსა და სამცხე-ჯავახეთში

2020-2021 წლის არჩევნებზე სოციალურ მედიაში მიმდინარე კამპანია ქვემო ქართლსა და სამცხე-ჯავახეთში

2018-2021 წლებში საერთო ეროვნულ არჩევნებზე სოციალური მედიის უწყვეტი მონიტორინგით გამოვლენილი მიგნებები მიუთითებს, რომ ამომრჩეველთა ქცევასა და მათ განწყობებზე ზემოქმედებისათვის პოლიტიკური პარტიები და ანონიმური შიდა და გარე აქტორები ძალისხმევას არ იშურ ...

პოლიტიკური პარტიების საარჩევნო კამპანია Facebook-ზე

პოლიტიკური პარტიების საარჩევნო კამპანია Facebook-ზე

ანგარიში მოიცავს საქართველოში 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნებამდე და კენჭისყრის დღის, 1 სექტემბრიდან 31 ოქტომბრის ჩათვლით, პერიოდში ფეისბუქზე პოლიტიკური პარტიების ოფიციალური გვერდების აქტივობისა და კამპანიის რაოდენობრივ და თვისებრივ ანალიზს. კერძოდ, ...

ISFED-მა 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნებთან დაკავშირებით სოციალური მედიის საბოლოო ანგარიშები წარმოადგინა

ISFED-მა 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნებთან დაკავშირებით სოციალური მედიის საბოლოო ანგარიშები წარმოადგინა

სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოებამ (ISFED) 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნებზე სოციალური მედიის მონიტორინგი განახორციელა. არჩევნებამდე კორონავირუსის პანდემიის გავრცელებამ კიდევ უფრო გაზარდა სოციალური მედიის როლი საარჩევნო ...

პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების პერიოდში

პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების პერიოდში

ანგარიში მიმოიხილავს ღირებულებით საკითხებზე პროპაგანდისტული ნარატივების გამავრცელებელი ფეისბუქ გვერდების შესწავლის საფუძველზე გამოვლენილ აქტივობას და მოიცავს, როგორც რაოდენობრივ, ისე თვისებრივ მიგნებებს. ანგარიში ასევე მიმოიხილავს გვერდების კოორდინაც ...

საარჩევნო კამპანია სოციალურ მედიაში

საარჩევნო კამპანია სოციალურ მედიაში

ანგარიში მოიცავს საქართველოში სოციალური მედიის სივრცეში 2020 წლის 1 სექტემბრიდან 21 ნოემბრის ჩათვლით პერიოდში მიმდინარე ძირითადი ტენდენციების ანალიზს. კერძოდ, აღწერილია არჩევნებში რეგისტრირებული პოლიტიკური პარტიებისა და კანდიდატების ოფიციალური გვერდე ...

2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების საბოლოო ანგარიში

2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების საბოლოო ანგარიში

ანგარიში წარმოადგენს 2020 წლის 31 ოქტომბრის საქართველოს საპარლამენტო არჩევნებზე, სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოების (შემდგში - „სამართლიანი არჩევნები“) სადამკვირვებლო მისიის მონიტორინგის შედეგებს. „ ...

ხმების პარალელური დათვლის (PVT) მონაცემების თანახმად, შემაჯამებელი ოქმების 8%-ში იყო მეტობა. შემაჯამებელ ოქმებში დისბალანსი საარჩევნო ადმინისტრაციამ უ ...

ხმების პარალელური დათვლის (PVT) მონაცემების თანახმად, შემაჯამებელი ოქმების 8%-ში იყო მეტობა. შემაჯამებელ ოქმებში დისბალანსი საარჩევნო ადმინისტრაციამ უ ...

„სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოება“ (სამართლიანი არჩევნები) ეხმაურება საარჩევნო ადმინისტრაციის წარმომადგენლებისა და არჩევნებში ჩართული მხარეების მიერ დასმულ შეკითხვებს, 2020 წლის 31 ოქტომბრის  საპარლამენ ...