სოციალური მედიის მონიტორინგი

სოციალური მედიის მონიტორინგი - მეოთხე შუალედური ანგარიში

სოციალური მედიის მონიტორინგი - მეოთხე შუალედური ანგარიში

ანგარიში მოიცავს საქართველოში სოციალური მედიის სივრცეში 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების ოფიციალური წინასაარჩევნო კამპანიის პერიოდში მიმდინარე ძირითადი ტენდენციების ანალიზს. კერძოდ, ანგარიშში აღწერილია არჩევნებში რეგისტრირებული პოლიტიკური პარტიე ...

Facebook-ის საზედამხედველო საბჭო - რა უნდა ვიცოდეთ Facebook-ის ახალ მაკონტროლებელ ორგანოზე?

Facebook-ის საზედამხედველო საბჭო - რა უნდა ვიცოდეთ Facebook-ის ახალ მაკონტროლებელ ორგანოზე?

საზედამხედველო საბჭო ფეისბუქის მიერ დაარსებული დამოუკიდებელი ორგანოა, რომელიც ფეისბუქის კონტენტის (პოსტი, კომენტარი, გვერდი, ჯგუფი, ანგარიში) გაუქმების გადაწყვეტილებებს განიხილავს. 2016 წლის აშშ-ს საპრეზიდენტო არჩევნების შემდეგ ფეისბუქის ხელმძღვანელო ...

სოციალური მედიის მონიტორინგი - მესამე შუალედური ანგარიში

სოციალური მედიის მონიტორინგი - მესამე შუალედური ანგარიში

წინამდებარე ანგარიში მოიცავს საქართველოში სოციალური მედიის სივრცეში 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების ოფიციალური წინასაარჩევნო კამპანიის პერიოდში მიმდინარე ძირითადი ტენდენციების ანალიზს. კერძოდ, ანგარიშში აღწერილია არჩევნებში რეგისტრირებული პოლიტიკურ ...

სოციალური მედიის მონიტორინგი - მეორე შუალედური ანგარიში

სოციალური მედიის მონიტორინგი - მეორე შუალედური ანგარიში

წინამდებარე ანგარიში მოიცავს საქართველოში სოციალური მედიის სივრცეში 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების ოფიციალური წინასაარჩევნო კამპანიის პერიოდში მიმდინარე ძირითადი ტენდენციების ანალიზს. კერძოდ, ანგარიშში აღწერილია არჩევნებში რეგისტრირებული პოლიტიკურ ...

დასპონსორებული დისკრედიტაციული Facebook კამპანიის უკან ორგანიზაცია ''დავასრულოთ'' დგას

დასპონსორებული დისკრედიტაციული Facebook კამპანიის უკან ორგანიზაცია ''დავასრულოთ'' დგას

ოპოზიციის წინააღმდეგ მართული ორგანიზებული დისკრედიტაციული კამპანიის  სამი „ფეისბუქ“ გვერდის: „არქივი • Archive“, „პოლიტიკური მოთვალთვალე“ და „დავასრულოთ“ უკან ია მეტრეველის მიერ დაარ ...

სოციალური მედიის მონიტორინგის I შუალედური ანგარიში - 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნები

სოციალური მედიის მონიტორინგის I შუალედური ანგარიში - 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნები

წინამდებარე ანგარიში მოიცავს საქართველოში სოციალური მედიის სივრცეში 2020 წლის არჩევნების წინა პერიოდში მიმდინარე ძირითადი ტენდენციების ანალიზს. კერძოდ, ანგარიშში აღწერილია ძირითადი პოლიტიკური პარტიებისა და კანდიდატების ოფიციალური გვერდების, ადგილ ...

პოლიტიკური რეკლამების ბიბლიოთეკა საქართველოში

პოლიტიკური რეკლამების ბიბლიოთეკა საქართველოში

საქართველოში „ფეისბუქის“ პოლიტიკური რეკლამების ბიბლიოთეკა 7 აგვისტოს ამოქმედდა. „ფეისბუქის“ წესების თანახმად, პლატფორმაზე განთავსებულ რეკლამებს, რომლებიც არჩევნებს, სოციალურ და პოლიტიკურ საკითხებს ეხება, სავალდებულოა ჰქონდეთ შ ...

„პატრიოტთა ალიანსის“ სასარგებლოდ მოქმედი ქსელი Facebook-ზე

„პატრიოტთა ალიანსის“ სასარგებლოდ მოქმედი ქსელი Facebook-ზე

„სამართლიანი არჩევნები“ 2018 წლის საპრეზიდენტო არჩევნების წინა პერიოდიდან „ფეისბუქზე“ როგორც ოპოზიციური პარტიების, ისე მმართველი პარტიის წინააღმდეგ მოქმედი გვერდების ქცევას აკვირდება. ქართული გვერდების, ჯგუფებისა და ანგარიშები ...