სოციალური მედიის მონიტორინგი

პოლიტიკური პარტიების საარჩევნო კამპანია Facebook-ზე

პოლიტიკური პარტიების საარჩევნო კამპანია Facebook-ზე

ანგარიში მოიცავს საქართველოში 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნებამდე და კენჭისყრის დღის, 1 სექტემბრიდან 31 ოქტომბრის ჩათვლით, პერიოდში ფეისბუქზე პოლიტიკური პარტიების ოფიციალური გვერდების აქტივობისა და კამპანიის რაოდენობრივ და თვისებრივ ანალიზს. კერძოდ, ...

ნაციონალისტურ და რელიგიურ ღირებულებებს ამოფარებული პოლიტიკური კამპანია

ნაციონალისტურ და რელიგიურ ღირებულებებს ამოფარებული პოლიტიკური კამპანია

ფეისბუქზე ფარულად მოქმედებს ერთმანეთთან დაკავშირებული რამდენიმე ანონიმური გვერდი, რომლებიც, ძირითადად, რელიგიური ან ნაციონალისტური შინაარსის პოსტებს ავრცელებენ, მათი მთავარი მიზანი კი ოპოზიციური პარტიების და კრიტიკული მედიის დისკრედიტაცია, ხოლო ხელის ...

მხარდაჭერით შენიღბული დისკრედიტაციის კამპანია Facebook-ზე

მხარდაჭერით შენიღბული დისკრედიტაციის კამპანია Facebook-ზე

ცრუ (ყალბი) მხარდამჭერი ანგარიშები სოციალურ მედიაში პოლიტიკური დისკრედიტაციის ერთ-ერთ იარაღად გვევლინება და მიზნად ისახავს მომხმარებლების დაბნევას, შეცდომაში შეყვანასა და დეზორიენტაციას. ამგვარი გვერდები შენიღბულად მოქმედებენ. ისინი სწორედ იმ პარტიის ...

ნიკა მელიას დაკავებასთან დაკავშირებული ანტიდასავლური ნარატივები, აქტორები და მადისკრედიტირებელი კამპანია ფეისბუქზე

ნიკა მელიას დაკავებასთან დაკავშირებული ანტიდასავლური ნარატივები, აქტორები და მადისკრედიტირებელი კამპანია ფეისბუქზე

23 თებერვალს პოლიცია საქართველოს უმსხვილესი ოპოზიციური პარტიის, ერთიანი ნაციონალური მოძრაობის (ენმ) სათაო ოფისში შეიჭრა და მისი ლიდერი, ნიკა მელია, დააკავა[1]. შეჭრისას, პოლიციამ მელიას მხარდამჭერების დასაშლელად, რომლებმაც პარტიის ოფისის შიგნიდან ბარ ...

ISFED-მა 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნებთან დაკავშირებით სოციალური მედიის საბოლოო ანგარიშები წარმოადგინა

ISFED-მა 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნებთან დაკავშირებით სოციალური მედიის საბოლოო ანგარიშები წარმოადგინა

სამართლიანი არჩევნებისა და დემოკრატიის საერთაშორისო საზოგადოებამ (ISFED) 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნებზე სოციალური მედიის მონიტორინგი განახორციელა. არჩევნებამდე კორონავირუსის პანდემიის გავრცელებამ კიდევ უფრო გაზარდა სოციალური მედიის როლი საარჩევნო ...

პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების პერიოდში

პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების პერიოდში

ანგარიში მიმოიხილავს ღირებულებით საკითხებზე პროპაგანდისტული ნარატივების გამავრცელებელი ფეისბუქ გვერდების შესწავლის საფუძველზე გამოვლენილ აქტივობას და მოიცავს, როგორც რაოდენობრივ, ისე თვისებრივ მიგნებებს. ანგარიში ასევე მიმოიხილავს გვერდების კოორდინაც ...

საარჩევნო კამპანია სოციალურ მედიაში

საარჩევნო კამპანია სოციალურ მედიაში

ანგარიში მოიცავს საქართველოში სოციალური მედიის სივრცეში 2020 წლის 1 სექტემბრიდან 21 ნოემბრის ჩათვლით პერიოდში მიმდინარე ძირითადი ტენდენციების ანალიზს. კერძოდ, აღწერილია არჩევნებში რეგისტრირებული პოლიტიკური პარტიებისა და კანდიდატების ოფიციალური გვერდე ...

Bidzina Ivanishvili & Media-დან Gakharia & Media-მდე

Bidzina Ivanishvili & Media-დან Gakharia & Media-მდე

22 მარტს, “ქართული ოცნებისა” და ბიძინა ივანიშვილის აქტიური მხარდაჭერით ცნობილმა გვერდმა “Bidzina ivanishvili & media”,  გიორგი გახარიას პოლიტიკაში დაბრუნებასთან დაკავშირებით პოზიტიური პოსტი გამოაქვეყნა. სოციალურ ...