სოციალური მედიის მონიტორინგი

ცესკოს მხარდამჭერი ყალბი ანგარიშების მოქმედება ფეისბუქზე

ცესკოს მხარდამჭერი ყალბი ანგარიშების მოქმედება ფეისბუქზე

„სამართლიანი არჩევნების“ დაკვირვებით, გამოიკვეთა 7 ყალბი და 15 საეჭვო პროფილი, რომლებიც საქართველოს ცენტრალური საარჩევნო კომისიის (ცესკო) ფეისბუქგვერდზე მათ მხარდამჭერ კამპანიაში არიან ჩართული. არაავთენტური ანგარიშები, რომელთა ნაწილი ...

მოსამართლე ვლადიმერ ხუჭუას მადისკრედიტირებელი კამპანია სოციალურ ქსელებში

მოსამართლე ვლადიმერ ხუჭუას მადისკრედიტირებელი კამპანია სოციალურ ქსელებში

4 ნოემბერს თეთრიწყაროს რაიონული სასამართლოს მოსამართლემ, ვლადიმერ ხუჭუამ, დააკმაყოფილა „საქართველოს ახალგაზრდა იურისტთა ასოციაციის (საია)“ სარჩელი და წალკისა და თეთრიწყაროს საარჩევნო ოლქებში იმ საარჩევნო  უბნების შედეგები ბათილად ცნო ...

„აირჩიე მშვიდობა რუსეთთან“ - რუსული საინფორმაციო ოპერაციის მორიგი კამპანია

„აირჩიე მშვიდობა რუსეთთან“ - რუსული საინფორმაციო ოპერაციის მორიგი კამპანია

26 სექტემბერს „ქართული ოცნების“ საარჩევნო კამპანიის ფარგლებში თბილისში გამოჩნდა გარე რეკლამები (ბილბორდები და ბანერები), რომლებზეც უკრაინაში რუსეთის მიერ დაწყებული ომით გამოწვეული ნგრევის პარალელურად მშვიდობიანი საქართველოს ფოტოებია გამოს ...

პოლიტიკური რეკლამები Meta-ს პლატფორმებზე ოფიციალური წინასაარჩევნო პერიოდის პირველი თვის განმავლობაში (27 აგვისტო - 25 სექტემბერი, 2024)

პოლიტიკური რეკლამები Meta-ს პლატფორმებზე ოფიციალური წინასაარჩევნო პერიოდის პირველი თვის განმავლობაში (27 აგვისტო - 25 სექტემბერი, 2024)

შესავალი  თანამედროვე ციფრულ ეპოქაში სოციალური მედია პოლიტიკურ კამპანიებში მნიშვნელოვანი რესურსი გახდა. გარდა იმისა, რომ ის ინფორმაციის გავრცელების მძლავრ არხად გვევლინება, სოციალურმა მედიამ პოლიტიკური კამპანია და რეკლამირება სრულიად ახალ საფეხუ ...

საჯარო მოსამსახურეთა მიერ პოლიტიკური ნეიტრალიტეტის პრინციპის დაცვა სოციალურ მედიაში

საჯარო მოსამსახურეთა მიერ პოლიტიკური ნეიტრალიტეტის პრინციპის დაცვა სოციალურ მედიაში

სოციალური მედიის პოპულარობის ზრდის პარალელურად, სხვადასხვა ონლაინ პლატფორმა საქართველოში აქტიურად გამოიყენება საარჩევნო კამპანიის წარმოების მიზნითაც. ამ პროცესს თან ახლავს არაუფლებამოსილი პირების, მათ შორის საჯარო მოსამსახურეების, საარჩევნო აგიტაციაშ ...

სოციალური მედიის მონიტორინგის პირველი შუალედური ანგარიში (27 აგვისტო - 20 სექტემბერი)

სოციალური მედიის მონიტორინგის პირველი შუალედური ანგარიში (27 აგვისტო - 20 სექტემბერი)

წინამდებარე ანგარიშში მიმოხილულია 2024 წლის ოფიციალური საარჩევნო კამპანიის მიმდინარეობისას, 27 აგვისტოდან 20 სექტემბრის ჩათვლით პერიოდში პოლიტიკური პარტიებისა და მათი ლიდერების ოფიციალური აქტივობა ფეისბუქზე, ინსტაგრამზე, ტიკტოკსა და ტელეგრამზე, საჯარ ...

ბიძინა ივანიშვილის ბოდიშის ინიციატივა -  რუსული პროპაგანდის ახალი იარაღი: კრემლისტური ანგარიშების გააქტიურება პლატფორმა X-ზე

ბიძინა ივანიშვილის ბოდიშის ინიციატივა - რუსული პროპაგანდის ახალი იარაღი: კრემლისტური ანგარიშების გააქტიურება პლატფორმა X-ზე

  14 სექტემბერს, წინასაარჩევნო კამპანიის ფარგლებში, პარტია „ქართული ოცნება-დემოკრატიული საქართველოს“ დამფუძნებელმა და საპატიო თავმჯდომარემ, ბიძინა ივანიშვილმა, გორში რუსეთ-საქართველოს 2008 წლის აგვისტოს ომის გამო ოსებისთვის ბოდიშის მ ...

სექსისტური გზავნილები სოციალური მედიის პლატფორმებზე

სექსისტური გზავნილები სოციალური მედიის პლატფორმებზე

ბოლო წლების განმავლობაში სოციალური მედიის პლატფორმები, მათ შორის ფეისბუქი და ტიკტოკი, განსხვავებული პოლიტიკური მიზნების მქონე აქტორების მიერ ინტერნეტმომხმარებლებზე ზემოქმედების მიზნით გამოიყენება. საზოგადოებრივი აზრისა და განწყობის ფორმირებაზე გავლენ ...