სოციალური მედიის მონიტორინგი

პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების პერიოდში

პროპაგანდისტული ნარატივები Facebook-ზე 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების პერიოდში

ანგარიში მიმოიხილავს ღირებულებით საკითხებზე პროპაგანდისტული ნარატივების გამავრცელებელი ფეისბუქ გვერდების შესწავლის საფუძველზე გამოვლენილ აქტივობას და მოიცავს, როგორც რაოდენობრივ, ისე თვისებრივ მიგნებებს. ანგარიში ასევე მიმოიხილავს გვერდების კოორდინაც ...

საარჩევნო კამპანია სოციალურ მედიაში

საარჩევნო კამპანია სოციალურ მედიაში

ანგარიში მოიცავს საქართველოში სოციალური მედიის სივრცეში 2020 წლის 1 სექტემბრიდან 21 ნოემბრის ჩათვლით პერიოდში მიმდინარე ძირითადი ტენდენციების ანალიზს. კერძოდ, აღწერილია არჩევნებში რეგისტრირებული პოლიტიკური პარტიებისა და კანდიდატების ოფიციალური გვერდე ...

Bidzina Ivanishvili & Media-დან Gakharia & Media-მდე

Bidzina Ivanishvili & Media-დან Gakharia & Media-მდე

22 მარტს, “ქართული ოცნებისა” და ბიძინა ივანიშვილის აქტიური მხარდაჭერით ცნობილმა გვერდმა “Bidzina ivanishvili & media”,  გიორგი გახარიას პოლიტიკაში დაბრუნებასთან დაკავშირებით პოზიტიური პოსტი გამოაქვეყნა. სოციალურ ...

სოციალური მედიის მონიტორინგი - მეოთხე შუალედური ანგარიში

სოციალური მედიის მონიტორინგი - მეოთხე შუალედური ანგარიში

ანგარიში მოიცავს საქართველოში სოციალური მედიის სივრცეში 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების ოფიციალური წინასაარჩევნო კამპანიის პერიოდში მიმდინარე ძირითადი ტენდენციების ანალიზს. კერძოდ, ანგარიშში აღწერილია არჩევნებში რეგისტრირებული პოლიტიკური პარტიე ...

Facebook-ის საზედამხედველო საბჭო - რა უნდა ვიცოდეთ Facebook-ის ახალ მაკონტროლებელ ორგანოზე?

Facebook-ის საზედამხედველო საბჭო - რა უნდა ვიცოდეთ Facebook-ის ახალ მაკონტროლებელ ორგანოზე?

საზედამხედველო საბჭო ფეისბუქის მიერ დაარსებული დამოუკიდებელი ორგანოა, რომელიც ფეისბუქის კონტენტის (პოსტი, კომენტარი, გვერდი, ჯგუფი, ანგარიში) გაუქმების გადაწყვეტილებებს განიხილავს. 2016 წლის აშშ-ს საპრეზიდენტო არჩევნების შემდეგ ფეისბუქის ხელმძღვანელო ...

სოციალური მედიის მონიტორინგი - მესამე შუალედური ანგარიში

სოციალური მედიის მონიტორინგი - მესამე შუალედური ანგარიში

წინამდებარე ანგარიში მოიცავს საქართველოში სოციალური მედიის სივრცეში 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების ოფიციალური წინასაარჩევნო კამპანიის პერიოდში მიმდინარე ძირითადი ტენდენციების ანალიზს. კერძოდ, ანგარიშში აღწერილია არჩევნებში რეგისტრირებული პოლიტიკურ ...

სოციალური მედიის მონიტორინგი - მეორე შუალედური ანგარიში

სოციალური მედიის მონიტორინგი - მეორე შუალედური ანგარიში

წინამდებარე ანგარიში მოიცავს საქართველოში სოციალური მედიის სივრცეში 2020 წლის საპარლამენტო არჩევნების ოფიციალური წინასაარჩევნო კამპანიის პერიოდში მიმდინარე ძირითადი ტენდენციების ანალიზს. კერძოდ, ანგარიშში აღწერილია არჩევნებში რეგისტრირებული პოლიტიკურ ...

დასპონსორებული დისკრედიტაციული Facebook კამპანიის უკან ორგანიზაცია ''დავასრულოთ'' დგას

დასპონსორებული დისკრედიტაციული Facebook კამპანიის უკან ორგანიზაცია ''დავასრულოთ'' დგას

ოპოზიციის წინააღმდეგ მართული ორგანიზებული დისკრედიტაციული კამპანიის  სამი „ფეისბუქ“ გვერდის: „არქივი • Archive“, „პოლიტიკური მოთვალთვალე“ და „დავასრულოთ“ უკან ია მეტრეველის მიერ დაარ ...